Aby móc oglądać tę stronę w pełnym zakresie, należy włączyć w przeglądarce obsługę JavaScript.

Wnętrze z kolekcji tapet „Neue Bude 2.0” firmy A.S. Création
 

Tapety. Zadbaj o piękno

A.S. Création Neue Bude 2.0 – nowe tapety marki lifestylowej

 

„Tapety. Zadbaj o piękno.“ – z tym wyraźnym przesłaniem firma A.S. Création wprowadza wiosną nową markę lifestylową dla pokolenia 20+. A.S. Création Neue Bude 2.0 obejmuje stylowe dekoracje ścienne, które nadadzą każdemu mieszkaniu odpowiednią atmosferę. 

 

 

Tibo, inteligentny i kreatywny myśliciel, Marie, prawdziwa miłośniczka stylu dworkowego, Klara, stylowa indywidualistka i Carlos, twórczy romantyk utożsamiają cztery tak bardzo różniące się charaktery. Łączy ich pasja do świetnego wzornictwa i marzenie, aby nieustannie przekształcać swoje mieszkanie w indywidualny i swobodny sposób. Właśnie to oferuje A.S. Création w marce lifestylowej A.S. Création Neue Bude 2.0 przeznaczonej dla pokolenia 20+. Kolekcja obejmuje tapety z imitacją materiałów dla Tibo, wzorami poprawiającymi samopoczucie w stylu retro i śródziemnomorskim dla Marie, obfite ornamenty i ekspresyjne kolory dla Klary oraz urzekające kwiaty i modne odcienie zieleni dla Carlosa.

 

Tapety to jednocześnie moda i wzornictwo – podkreśla Stefan Gauger, menedżer ds. marketingu w A.S. Création. - Żaden inny produkt nie może stworzyć prawdziwego mieszkania ze zwykłych czterech ścian w taki prosty sposób. Jest to szczególnie ważne dla młodych ludzi, którzy poszukują indywidualnych, elastycznych pomysłów na urządzenie swoich wnętrz. Aby spełnić ich wymagania związane z dekorowaniem mieszkania, opracowaliśmy A.S. Création Neue Bude 2.0.


Kreatywna kampania dla odbiorców końcowych i wyraźna obecność w POS.

Za pomocą kampanii dla odbiorców końcowych, która jest równie świeża i pełna pomysłów jak tapety, wiodący producent tapet wprowadza na rynek swoją kolekcję. Prowokujące slogany i zwięzłe grafiki na czterech rodzajach tapet przemawiają do młodej grupy docelowej we wszystkich kanałach – od mediów społecznościowych po telewizję.

- Wraz z wprowadzeniem A.S. Création Neue Bude 2.0 stwarzamy możliwości biznesowe z atrakcyjną grupą docelową – mówi Stefan Gauger. - Oprócz kampanii dla odbiorców końcowych wspieramy naszych partnerów także za pomocą dopasowanej koncepcji wspierającej sprzedaż, za pomocą konkursów i przyciągających uwagę materiałów zapewniających wyraźną obecność w POS.

Kolekcja: A.S. Création Neue Bude 2.0
Marka: A.S. Création
Materiał: flizelina
Termin dostępności: 2020
Zawartość: 64 tapety

 

Download:
Informacje prasowe A.S. Création Neue Bude 2.0

 

Tutaj można obejrzeć tapety z kolekcji „A.S. Création Neue Bude 2.0“ online