Aby móc oglądać tę stronę w pełnym zakresie, należy włączyć w przeglądarce obsługę JavaScript.

 

Koncepcja sklepu Livingwalls

Artystyczne tapety z butiku
„Tapety to produkty artystyczne – i tak należy je także prezentować w punkcie sprzedaży: nie ukryte na półkach, lecz zainscenizowane w klimacie butiku z modą”, wyjaśnia Jörn Kämper. Dlatego dla naszej młodej, modnej marki livingwalls stworzyliśmy koncepcję sklepu, który prezentuje tapety w całkowicie nowatorski sposób:
modna prezentacja, ekskluzywna aranżacja i nowoczesne narzędzia pomocnicze tworzą odpowiednie ramy dla kreatywnych, artystycznych kolekcji.

Sklep wzorcowy Livingwalls
Otwarty i stylowy – tak prezentuje się nowy sklep wzorcowy Livingwalls, stworzony w salonie firmowym w Gummersbach. Przez okna wystawowe można zobaczyć wielkoformatowe podświetlane ekrany z fotografiami reklamowymi w stylu zdjęć z branży modowej. Ciemne podłogi z drewna, panele sprzedażowe w lśniącej bieli i oliwionym dębie oraz ekskluzywne oświetlenie podkreślają ambicje markowego sklepu – a tym samym przyciągają młodą klientelę interesującą się aktualnymi trendami. Sercem sklepu jest wielki stół, na którym klienci mogą przeglądać katalogi z wzorami, w których zaprezentowano około 5 000 aktualnych tapet.


Sprawiamy, że markowe produkty są na wyciągnięcie ręki
Tapety już dawno przestały mieć czysto praktyczne znaczenie. Są produktem wyrażającym styl życia, którym interesują się także znane marki i wiodący projektanci. Stąd powstał pomysł stworzenia sklepu z tapetami w stylu butiku z modą. Portfolio naszej młodej marki Livingwalls obejmuje ambitne i kreatywne kolekcje znanych marek, jak Esprit, Schöner Wohnen czy Brigitte, a także znanych projektantów, jak Lars Contzen, Jette Joop czy Hadi Teherani. Podkreśla to nowatorska koncepcja: sklep Livingwalls oferuje markowe produkty na wyciągnięcie ręki.

Grupa docelowa
Grupą docelową, do której chcemy dotrzeć, są młodzi ludzie, interesujący się modą i designem, którzy chcą wykreować własny styl w aranżacji swoich wnętrz. Przeważnie to panie nadają ton kwestiach wyposażenia wnętrz. Dlatego sklep markowy jest wyraźnie ukierunkowany na żeńską klientelę.

Kanał dystrybucji
Dzięki naszej nowatorskiej koncepcji odróżniamy się od tradycyjnych prezentacji towaru, jakim jest tapeta, i docieramy do młodej grupy docelowej, która staje się coraz ważniejsza także dla dystrybutorów. Jednak grupa ta jest także bardzo wymagająca: posiada świadomość marki i przywiązuje wagę do przyjemnego procesu dokonywania zakupu. Dlatego prezentujemy nasze artystyczne kolekcje w sklepie markowym, z odpowiednim, zachęcającym klimatem i nowoczesnymi narzędziami wspomagającymi doradców.

Realizacja w handlu
Koncepcja jest niezwykle elastyczna. Dzięki naszemu dużemu doświadczeniu w aranżacji sklepów możemy ją indywidualnie dopasować do każdego salonu sprzedaży, odpowiednio do jego potrzeb: jako centralny element sklepu specjalistycznego, jako stoisko czy jako samodzielny sklep markowy. W naszym sklepie wzorcowym o powierzchni 70m2 pokazujemy możliwą koncepcję, która sprawdza się także w centrach miast.
W sklepie wzorcowym w Gummersbach sprzedawcy mają do dyspozycji dokładny obraz możliwości. Koncepcję A.S. Création można dostosować do indywidualnych potrzeb: od pojedynczych modułów dla sklepów specjalistycznych, poprzez warianty dla stoisk aż po kompletne salony sprzedażowe.

 

Obsługa klienta 2.0 – dzięki nowemu ekranowi dotykowemu A.S.
Różne nowoczesne narzędzia elektroniczne wspierają obsługę klienta.
Hitem jest nowa wersja ekranu dotykowego A.S.: Jednym kliknięciem można tutaj zaprezentować tapety w różnych aranżacjach wnętrza i oświetlenia; na życzenie możliwe jest także ukazanie pojedynczych pasów jeden obok drugiego, co ułatwia klientowi dokonanie wyboru.

Główna zaleta: nie trzeba już wyszukiwać tapet w systemie, bo wszystkie wzory są wyposażone w kod paskowy, który można zeskanować i w ten sposób przenieść wybraną tapetę bezpośrednio na ekran. Wszystkie artykuły ze sklepu Livingwalls są dostarczane w ciągu 24 godzin; najpopularniejsze kolekcje dostępne są od ręki.